Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/klient.dhosting.pl/joannamp/younicorn.pl/public_html/wp-content/themes/younicorn/divi-children-engine/functions/divi-mod-functions.php on line 75

Warning: Constant DISALLOW_FILE_EDIT already defined in /home/klient.dhosting.pl/joannamp/younicorn.pl/public_html/wp-config.php on line 180
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami. I mamy do tego predyspozycje. - Younicorn

Podsumowując swoje osiągnięcia zawodowe często skupiamy się na swoich słabych stronach lub brakach talentu w jakiejś dziedzinie. Podobnie jest z negocjacjami i zamykaniem sprzedaży – „szkoda, że tego nie potrafię”. Tymczasem wszyscy jesteśmy, chcąc nie chcąc, sprzedawcami. Przekonujemy, zawieramy transakcje, negocjujemy. I wszyscy mamy do tego predyspozycje. 

Talent to naturalny dar – można go szlifować i rozwijać, by uczynić z niego prawdziwą mocną stronę, która gwarantuje nieprzeciętne rezultaty niemal za każdym razem, kiedy z niej korzystamy.  

Tradycyjnie przyjęło się, że wszystkiego można się nauczyć a ci, którzy wykonują jakieś zadanie najlepiej robią to w ten sam sposób, stosując te same techniki. Metoda Gallupa kwestionuje to podejście. Mówimy raczej, że nie wszystkiego można się nauczyć, ale do każdego zadania można podejść inaczej i osiągać bardzo dobre rezultaty, jeżeli znajdzie się zastosowanie dla swoich mocnych stron.  

Tak samo jest ze sprzedażą. 

Talenty z obszaru EXECUTION pomagają tam, gdzie pojawia się rutyna. Sprzedaż wymaga systematyczności, planowania i „odhaczania” zadań, dyscypliny i skupienia na celach. Etyka pracy i odpowiedzialność zbudują zaufanie w oczach klientów. 

INFLUENCE ułatwia nawiązywanie kontaktów, skuteczne komunikowanie się, perswazję i to co najtrudniejsze – asertywne zajęcie stanowiska podczas negocjacji i zamykania sprzedaży. Efektowne wejście i charyzma pozwalają zdobyć zainteresowanie i przychylność klienta i.  

Talenty z obszaru RELATIONSHIP to patent na zbudowanie emocjonalnej więzi z klientem, dzięki któremu lepiej rozumiemy jego potrzeby, zyskujemy sympatię, lojalność i więcej okazji do sprzedaży. 

Dzięki STRATEGIC THINKING zyskujemy w oczach klientów za fachowość i doradztwo, dzięki logicznej i udokumentowanej argumentacji możemy dużo osiągnąć podczas badania potrzeb, prezentacji oferty, uchylania obiekcji i negocjacji. 

Każdy ma to „coś” – zupełnie innego, ale konkretną bazę, na której może budować kompetencje sprzedażowe. Tajemnica tkwi w dobrej aplikacji swojego talentu, dzięki czemu zyskujemy poczucie wartości. A pozytywne myślenie to połowa sukcesu. 

Temat rozwijam w swoim autorskim programie opartym na podejściu Strengths-based Selling. Więcej na ten temat TUTAJ. Zainwestuj w mocne strony.