Warsztaty ONLINE: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Strengths-based Selling. Sprzedaż oparta na talentach Gallupa.

Umiejętności prezentacji, perswazji, negocjacji i sprzedaży zyskują na znaczeniu w czasach kryzysu. Menedżerowie, przedsiębiorcy, pracownicy odpowiedzialni za kontakt z klientem to duża grupa ludzi, od której zależą wyniki finansowe firmy. Ale negocjujemy i sprzedajemy wszyscy – ubiegając się o pracę, o zlecenie, o podwyżkę, o uznanie czy awans. Przyjęło się sądzić, że jest to dar dany nielicznym, pewien typ osobowości. Można też spotkać się z podejściem, że najlepsi sprzedawcy osiągają sukcesy, dzięki wykorzystaniu tych samych technik. Według Gallupa sprzedawać może każdy, każdy na inny sposób, zgodny z unikalnym profilem mocnych stron.

Dla kogo – profil uczestnika

  • przedsiębiorcy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż lub rozwijający swoje indywidualne kompetencje w tym kierunku
  • doświadczeni handlowcy i menedżerowie sprzedaży zainteresowani rozwojem swojego warsztatu pracy w oparciu o mocne strony zdiagnozowane testem Gallupa
  • menedżerowie i specjaliści zainteresowani rozwojem sił sprzedaży w oparciu o metodę Gallupa

Rozwijane kompetencje

  • zarządzanie sobą i własnym rozwojem
  • techniki komunikacji i wywierania wpływu
  • techniki negocjacji
  • techniki sprzedaży
  • zarządzanie sprzedażą

O metodzie Gallupa

Clifton StrengthsFinder® – narzędzie opracowane przez Donalda O. Cliftona pozwala lepiej rozumieć jednostki, ich sposób działania i rezultaty osiągane w roli pracowników, członków zespołu, liderów. Od 2001 roku test wykonało go ponad 20 milionów ludzi, czyniąc Clifton StrengthsFinder® najczęściej stosowanym narzędziem tego typu na świecie. Rozmyślając o swoich wynikach i perspektywach często skupiamy się na swoich słabościach lub porównujemy z innymi. Wyniki badań Gallupa wskazują, że właściwy wybór ścieżki zawodowej i sukces zależą od właściwego rozpoznania i wykorzystania mocnych stron. Nie wszystkiego można się nauczyć, ale można osiągać sukcesy w różny sposób, odwołując się do indywidualnych talentów. Nie ma więc jedynej słusznej metody sprzedaży – można do niej dojść na różne sposoby, w oparciu o wrodzone cechy, o to kim/jakim się jest. Czas poświęcony na rozwój mocnych stron jest inwestycją z wielokrotnie większym zwrotem (ROI) niż czas poświęcony na naukę w obszarze swoich słabości.

Cele kursu – odpowiedzi na pytania

  • poznanie swoich TOP 5 talentów Gallupa – opisanych w raporcie „Signature”
  • poznanie wrodzonych talentów sprzedażowych
  • poznanie technik komunikacji, wpływu, negocjacji i sprzedaży właściwych dla wrodzonych talentów
  • rozpoznawanie indywidualnych profili klientów
  • zrozumienie działania skutecznych zespołów i partnerstw sprzedażowych
  • wykorzystanie indywidualnych talentów w zarządzaniu sprzedażą
  • podniesienie efektywności osobistej w obszarze sprzedaży
  • indywidualny plan rozwoju biznesu i sprzedaży oparty na mocnych stronach

Kluczowe aspekty

  • rozwój talentów i mocnych stron
  • indywidualny styl sprzedaży
  • techniki sprzedaży
  • skuteczność osobista
  • profile klientów
  • proces sprzedaży
  • zespoły sprzedażowe

Co otrzymujesz

  • indywidualny test i raport nt. TOP 5 talentów Gallupa
  • wiedzę nt. indywidualnych predyspozycji i właściwych technik sprzedaży
  • wiedzę nt. współpracy i partnerstw, które mogą podnieść twoją skuteczność w sprzedaży
  • wiedzę nt. funkcjonowania grupy użyteczną w zarządzaniu zespołem i procesem sprzedaży
  • indywidualną kanwę i plan dalszego rozwoju
  • certyfikat uczestnictwa
  • możliwość kontynuacji pracy w indywidualnym procesie coachingu

Prowadzący:
Marek Parzydło

 

Jego mocne strony, to: Individualization, Strategy, Relator, Responsibility i Empathy. Jeżeli dodać do tego prawie 30 lat praktycznego doświadczenia w zarządzaniu organizacjami i ludźmi, wychodzi profil Marka w roli coacha. W karierze korporacyjnej pracował jako country manager ponad 100-osobowej organizacji sprzedaży w Polsce i członek zarządu w centrali międzynarodowej firmy o obrotach rzędu 500 mln euro. Rekrutował i szkolił zespoły sprzedażowe, wdrażał systemy SFA i CRM w dużych organizacjach. Od 2014 roku zajmuje się coachingiem, mentoringiem, warsztatami i doradztwem w obszarze rozwoju mocnych stron, przywództwa i zaangażowania.  Pasjonuje się muzyką i sportem, które uprawia amatorsko.

Cena warsztatu

990 PLN + VAT
(1.217,70 PLN brutto)
Test i raport TOP5 Gallupa w cenie uczestnictwa!

Program i terminy zajęć online

01.07.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 1
Your Signature – jak rozumieć raport Gallupa

  • Filozofia mocnych stron
  • Zawartość i rozumienie raportów „Signature”
  • Co wynika z Twojego raportu – zasada „Name it, Claim it, Aim it!”

08.07.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 2
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami – Twoje wrodzone talenty

  • Jakie są Twoje wrodzone talenty sprzedażowe
  • W jakich zadaniach sprzedażowych będziesz osiągać najlepsze rezultaty
  • Jak rozpoznawać i odpowiadać na różne typy klientów

15.07.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 3
Wywieranie wpływu i negocjacje – Twoje źródła siły

  • Indywidualne style komunikowania się
  • Źródła wywierania wpływu
  • Techniki negocjacji oparte na indywidualnych talentach

22.07.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 4
Techniki sprzedaży – Twój indywidualny styl pracy z klientem

  • Etapy cyklu sprzedaży i kompetencje sprzedażowe
  • Techniki w cyklu sprzedaży właściwe dla indywidualnego stylu
  • Twoje mocne strony i zamknięcie sprzedaży

29.07.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 5
Zarządzanie procesem i zespołem sprzedaży – Twój system współpracy

  • Zarządzanie procesem sprzedaży
  • Moje słabe strony – systemy i partnerstwa, które rozwiążą problem
  • Budowanie zespołu sprzedaży w oparciu o metodę Gallupa

05.08.2020
godz. 16-18

Strengths-based Selling part 6
Kanwa i indywidualny plan rozwoju

  • Indywidualne cele i strategie rozwoju
  • Analiza SWOT
  • Twoja strategiczna kanwa “Strenghts-based Selling”

Zgłoś udział