O nas

Strategia

Konkurujemy praktyczną wiedzą biznesową, jakością, uważnością, innowacyjnością oferowanych rozwiązań, unikatowym know-how i markami osobistymi ekspertów. Nie konkurujemy ceną. Jeśli mądrość to sztuka zastosowania posiadanej wiedzy w specyficznych warunkach biznesowych, to konkurujemy mądrością, dojrzałością i prostotą.

Jak pracujemy?

  • liczymy i mierzymy „miękkie” aspekty zarządzania ludźmi i marką, komunikacji i przywództwa 
  • komunikujemy wprost, nie nawijamy makaronu na uszy – nie zbawiamy klientów, oczekując zaangażowania we wdrażanie wypracowanych rozwiązań
  • czujemy puls firm, uwzględniamy specyfikę firmy i branży oraz uważnie słuchamy i uczymy liderów, jak angażować pracowników 
3

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Co nas łączy – nasze wartości

Uważność na potrzeby

Zaangażowanie

Długoterminowe rezultaty

Otwarta komunikacja

Odwaga i innowacyjność

Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.

Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.

Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.

Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.

Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.

Nasza historia

10.2012

Personal Brand
Institute

$

Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.

05.2015

Jesteś Marką

\

Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.

06.2015

Spółka z o.o.

\

Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.

01.2016

HR Influencers

\

Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.

10.2018

Younicorn

\

Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.

Co nas łączy – nasze wartości

Uważność na potrzeby

Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.

Zaangażowanie

Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.

Długoterminowe rezultaty

Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.

Otwarta komunikacja

Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.

Odwaga i innowacyjność

Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.

Nasza historia

10.2012

Personal Brand
Institute

Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.

05.2015

Jesteś Marką

Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.

06.2015

Spółka z o.o.

Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.

01.2016

HR Influencers

Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.

10.2018

Younicorn

Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.

POZNAJ PORTFOLIO USŁUG >