O nas

Dlaczego jesteśmy Younicorn?

  • Unikatowe programy oparte na własnych badaniach, publikacjach i książkach – “Jesteś Marką” i “Zespół wygrany czy przegrany”
  • Unikalne autorskie narzędzia oparte na modelu kanwy. Konkret na jednej planszy zamiast handoutów. ​
  • Unikatowe własne doświadczenia w zarządzaniu ludźmi w organizacjach. Minimum teorii – maksimum praktyki i zdrowego rozsądku. ​
  • Unikatowa współpraca z międzynarodowymi, renomowanymi Partnerami takimi jak Gallup Institute, Richard Barrett Values Center, International Coaching Community.​
  • Unikatowa lista ponad 100 prestiżowych klientów, obejmująca w największe instytucje finansowe, firmy technologiczne, retail, FMCG, farmację, automotive, logistykę, media i inne branże. ​
  • Unikatowe inicjatywy takie jak HR Influencers – platforma liderów branży zarządzania ludźmi; Polskie Stowarzyszenie Mentoringu; autorskie programy na studiach MBA. 
3

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Co nas łączy – nasze wartości

Uważność na potrzeby

Zaangażowanie

Długoterminowe rezultaty

Otwarta komunikacja

Odwaga i innowacyjność

Etyka i profesjonalizm

Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.

Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.

Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.

Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.

Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.

Skutecznie rozwijamy ludzi, zespoły i organizacje, Wspieramy realizację celów biznesowych w warunkach zmiany i niepewności. Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami ze wszystkich branż, przede wszystkim z zarządami, liderami HR i liderami zespołów. Wierzymy, że autentyczny, spójny, angażujący lider jest podstawą odpornej na kryzysy organizacji.

Nasza historia

10.2012

Personal Brand
Institute

$

Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.

05.2015

Jesteś Marką

\

Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.

06.2015

Spółka z o.o.

\

Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.

01.2016

HR Influencers

\

Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.

10.2018

Younicorn

\

Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.

06.2020

Brain Embassy

\

Robimy kolejny krok w rozwoju i upgrade naszego biura. Przenosimy się do kreatywnej przestrzeni Brain Embassy na Ochocie (Al. Jerozolilmskie 181B), gdzie planujemy większość naszych eventów i warsztatów. Zapraszamy na kawę!

Co nas łączy – nasze wartości

Uważność na potrzeby

Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.

Zaangażowanie

Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.

Długoterminowe rezultaty

Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.

Otwarta komunikacja

Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.

Odwaga i innowacyjność

Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.

Etyka i profesjonalizm

Skutecznie rozwijamy ludzi, zespoły i organizacje, Wspieramy realizację celów biznesowych w warunkach zmiany i niepewności. Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami ze wszystkich branż, przede wszystkim z zarządami, liderami HR i liderami zespołów. Wierzymy, że autentyczny, spójny, angażujący lider jest podstawą odpornej na kryzysy organizacji.

Nasza historia

10.2012

Personal Brand
Institute

Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.

05.2015

Jesteś Marką

Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.

06.2015

Spółka z o.o.

Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.

01.2016

HR Influencers

Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.

10.2018

Younicorn

Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.

06.2020

Brain Embassy

Robimy kolejny krok w rozwoju i upgrade naszego biura. Przenosimy się do kreatywnej przestrzeni Brain Embassy na Ochocie (Al. Jerozolilmskie 181B), gdzie planujemy większość naszych eventów i warsztatów. Zapraszamy na kawę!

POZNAJ PORTFOLIO USŁUG >