Opracowanie koncepcji i budowanie marki osobistej silnej zaufaniem jest kluczową umiejętnością i inwestycją na zmieniającym się rynku pracy. Jest sposobem na przemyślaną obecność, skuteczną komunikację i lepszą widoczność na rynku ważnych relacji zawodowych. Naucz się jak krok po kroku zdefiniować i rozwijać ją równie skutecznie jak prowadząca kurs pierwsza dama marki osobistej w Polsce, Joanna Malinowska-Parzydło. Bez względu na to czy pracujesz dziś w firmie, czy jako przedsiębiorca, poznaj kluczowe kroki i strategie inwestowania w to, co ludzie czują w związku z Tobą, naucz się mądrze wyróżniać w hałaśliwym internecie, mając przemyślaną historię swojego doświadczenia, cele do osiągnięcia, zdefiniowane grupy odbiorców, wartości i talenty, z którymi chcesz być kojarzony. Joanna podzieli się narzędziami z autorskiego procesu Brand Your Name, opisanego w książce „Jesteś marką”, które dotychczas prezentowała wyłącznie w pracy z klientami największych korporacji.
Dla kogo – profil uczestnika
- osoby porządkujące zawodowy pomysł na siebie
- osoby w trakcie zmian zawodowych
- profesjonaliści przygotowujący się do zrekrutowania sobie dobrego przełożonego/ zespoły/ pracodawcy
- liderzy zespołów i własnych biznesów pracujący nad marką silną zaufaniem
Czego się nauczysz
- jak budować i komunikować markę osobistą
- jakie elementy są ważne w budowaniu marki
- jak się komunikować online i offline, żeby budować zaufanie i wiarygodność
- jak mierzyć swoją skuteczność w budowaniu marki
- jak się skutecznie pozycjonować i dać poznać na rynku zawodowym
Rozwijane kompetencje
- Zarządzanie sobą – budowanie poczucia własnej wartości
- Budowanie marki osobistej
- Komunikacja budująca zaufanie
- Segmentacja i pozycjonowanie marki
- Mierzenie osobistej efektywności
Cele kursu – odpowiedzi na pytania
2. Co mnie dobrze wyróżni na rynku pracy?
3. Dlaczego ludzie mają mi zaufać?
4. Dlaczego warto wybrać właśnie mnie?
5. Czy moja komunikacja buduje moją wiarygodność?
6. Jak utrzymam konsekwencję w budowaniu marki?
Kluczowe aspekty
Autentyczność
Uważność
Oferta wartości
Efekty komunikacji
Miary skuteczności osobistej
Co otrzymujesz
- unikatową kanwę – narzędzie do opracowania marki
- zestaw autorskich narzędzi do budowy marki
- 6 testów w ramach modułów
- pre i post-test do zmierzenia efektów kursu
- dyplom ukończenie kursu lub certyfikat “Jesteś marką”
- możliwość kontynuacji podczas ind. coachingu
Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA. Obecnie Executive Partner w firmie doradczej Younicorn (d. Personal Brand Institute).
Jej talenty wg. Gallupa: Strategic, Relator, Maximizer, Individualization i Futuristic w połączeniu z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dały zwrot w postaci uważności doradcy, ciekawości lidera oraz atencji dla ludzi, charakterystycznej dla dobrego coacha. Architekt marki zespołów, projektant kultur firm zbudowanych na wartościach i przywództwie oraz programów mentoringowych. Wymagający doradca od budowania zaangażowania – własnego i zespołów. Pasjonatka ludzi i muzyki, praktykuje mindfulness, nie gardząc intensywną pracą, wyrabianiem drożdżowego ciasta i szybkimi samochodami. Cechują ją realny optymizm, dystans do siebie, bliskość do ludzi, kreatywność, atencja dla słowa oraz apetyt na rozwój i dobre życie.
Ceny
za całość:
990 PLN + VAT (1.217,70 PLN brutto)
za jeden moduł:
190 PLN + VAT (233,70 PLN brutto)
Terminy
do wyboru 27.05 lub 03.06 2020
godz. 16-18
1. Marka osobista – najlepsza inwestycja, nie tylko w kryzysie
- Silna marka osobista, kapitał reputacji, zaufanie, wizerunek – uporządkowanie pojęć
- Analiza 360 – audyt skojarzeń
- Sposób korzystania z własnego wpływu na innych – co oni o tym powiedzą.
- Opinia o Tobie – do czego ludzie Cię porównają.
- Spójność osobista – co to jest i ile jej masz.
- Czego chcesz i potrzebujesz? Twoja unikatowa historia.
Narzędzia:
- Autodiagnoza – zasoby osobiste – elementy marki
- Personal Brand Audit
- Kluczowe elementy strategii Twojej marki
- Nagranie video (pre-test)
10.06.2020
godz. 16-18
2. Faktor X – pomysł, jak nie zniknąć w tłumie
- Tożsamość człowieka a tożsamość marki
- Marka – efekt komunikacji do celu – strategia/ pomysł na siebie
- Kim jestem dla siebie – budowanie poczucia własnej wartości i wpływanie na własny charakter
- Mój Factor X – unikatowa cecha wyróżniająca z tłumu
- Autorytet i wiarygodność- Twoje osobiste źródła zwiększające siłę relacji
Narzędzia:
- Personal SWOT
- Mapa mentalna – osobiste talenty
- Test – potencjał Twojej marki
17.06.2020
godz. 16-18
3. Budowanie vs rujnowanie zaufania – siła marki osobistej
- Zaprojektowanie, kto i co powinien o Tobie myśleć od dziś
- Audyt ważnych relacji – pomiar kapitału zaufania
- Skuteczne sposoby budowania/ rujnowania zaufania w relacjach – zdefiniowanie osobistych celów dot. wybranych relacji
- Zdefiniowanie życiowej misji i strategicznego celu życia/kariery
- Dowody, ze zasługujesz na zaufanie
- Zaprojektowanie Personal Statement – cel marki
Narzędzia:
- Audyt relacji – przegląd “oceanów” i “kałuży” – ludzi lojalnych i niezaangażowanych w relację
- Lista “trolli” i “pożeraczy energii”
- Mapa otoczenia
- Kluczowe grupy odbiorców
24.06.2020
godz. 16-18
4. #JestemMarką, czyli człowiek wart uwagi i współpracy
- Pozycjonowanie marki wokół wartości, talentów, pasji i emocji
- Zdefiniowanie kamieni milowych w budowaniu marki
- Plan działań wdrożeniowych – na linii czasu
- Lista powodów, by mieć silną markę
- Kontrakt ze sobą dot. zbudowania marki (nagrody i kary)
- Lista potencjalnych zysków i strat
- Zarojektowanie Brand Mantra
Narzędzia:
- Nowa strategia marki – wybór hasztagów do pozycjonowania
- Docelowy benchmark – klucz do pamięci i spójności
- Zdefiniowanie oferty wartości dla kluczowych odbiorców
01.07.2020
godz. 16-18
5. Spełniona obietnica marki – jaki komunikat wysyłasz światu
- Marka osobista – efekt komunikacji człowieka z człowiekiem – online i offline
- Czym jest experience management – zarządzanie doświadczeniami i jak wpływa na markę
- Lista rzeczy skutecznie budujących i rujnujących spójność i wiarygodność w komunikacji online i offline
- Od strategii do profilowego zdjęcia- nie odwrotnie!
- Klucze i skróty przydatne w budowaniu silnej marki
Narzędzia:
- Kwestionariusz “Jesteś marką”
- Zintegrowana komunikacji marki – wprowadzenie do pracy samodzielnej
- Checklista – spójność!
08.07.2020
godz. 16-18
6. Marka osobista – inwestycja w bezpieczeństwo i trwały sukces
- Omówienie kanwy Jesteś Marką – do samodzielnej pracy -strategia marki na jednej kartce.
- Wskaźniki efektywności w budowaniu marki.
- Mierniki najważniejszych celów.
- Lista Dos and Don’ts – w budowaniu marki
- Zasady dobrego pitchingu zawodowego – rozmowy o awansie, pracy, pozyskaniu serca klienta
Narzędzia:
- Kanwa – Jesteś marką.
- Strategia marki na jednej kartce.
- Checklista – narzędzia i zasoby niezbędne w budowaniu marki silnej zaufaniem
- Nagranie video – Pitch “Jesteś marką (post-test) – przesłanie obu plus zrobienie całego cyklu – warunkiem otrzymania certyfikatu Jesteś Marką
do wyboru 27.05 lub 03.06 2020
godz. 16-18
10.06.2020
godz. 16-18
17.06.2020
godz. 16-18
24.06.2020
godz. 16-18
01.07.2020
godz. 16-18
08.07.2020
godz. 16-18
1. Marka osobista – najlepsza inwestycja, nie tylko w kryzysie
- Silna marka osobista, kapitał reputacji, zaufanie, wizerunek – uporządkowanie pojęć
- Analiza 360 – audyt skojarzeń
- Sposób korzystania z własnego wpływu na innych – co oni o tym powiedzą.
- Opinia o Tobie – do czego ludzie Cię porównają.
- Spójność osobista – co to jest i ile jej masz.
- Czego chcesz i potrzebujesz? Twoja unikatowa historia.
2. Faktor X – pomysł, jak nie zniknąć w tłumie
- Tożsamość człowieka a tożsamość marki
- Marka – efekt komunikacji do celu – strategia/ pomysł na siebie
- Kim jestem dla siebie – budowanie poczucia własnej wartości i wpływanie na własny charakter
- Mój Factor X – unikatowa cecha wyróżniająca z tłumu
- Autorytet i wiarygodność- Twoje osobiste źródła zwiększające siłę relacji
3. Budowanie vs rujnowanie zaufania – siła marki osobistej
- Zaprojektowanie, kto i co powinien o Tobie myśleć od dziś
- Audyt ważnych relacji – pomiar kapitału zaufania
- Skuteczne sposoby budowania/ rujnowania zaufania w relacjach – zdefiniowanie osobistych celów dot. wybranych relacji
- Zdefiniowanie życiowej misji i strategicznego celu życia/kariery
- Dowody, ze zasługujesz na zaufanie
- Zaprojektowanie Personal Statement – cel marki
4. #JestemMarką, czyli człowiek wart uwagi i współpracy
- Pozycjonowanie marki wokół wartości, talentów, pasji i emocji
- Zdefiniowanie kamieni milowych w budowaniu marki
- Plan działań wdrożeniowych – na linii czasu
- Lista powodów, by mieć silną markę
- Kontrakt ze sobą dot. zbudowania marki (nagrody i kary)
- Lista potencjalnych zysków i strat
- Zarojektowanie Brand Mantra
5. Spełniona obietnica marki – jaki komunikat wysyłasz światu
- Marka osobista – efekt komunikacji człowieka z człowiekiem – online i offline
- Czym jest experience management – zarządzanie doświadczeniami i jak wpływa na markę
- Lista rzeczy skutecznie budujących i rujnujących spójność i wiarygodność w komunikacji online i offline
- Od strategii do profilowego zdjęcia- nie odwrotnie!
- Klucze i skróty przydatne w budowaniu silnej marki
6. Marka osobista – inwestycja w bezpieczeństwo i trwały sukces
- Omówienie kanwy Jesteś Marką – do samodzielnej pracy -strategia marki na jednej kartce.
- Wskaźniki efektywności w budowaniu marki.
- Mierniki najważniejszych celów.
- Lista Dos and Don’ts – w budowaniu marki
- Zasady dobrego pitchingu zawodowego – rozmowy o awansie, pracy, pozyskaniu serca klienta
Narzędzia:
- Autodiagnoza – zasoby osobiste – elementy marki
- Personal Brand Audit
- Kluczowe elementy strategii Twojej marki
- Nagranie video (pre-test)
Narzędzia:
- Personal SWOT
- Mapa mentalna – osobiste talenty
- Test – potencjał Twojej marki
Narzędzia:
- Audyt relacji – przegląd “oceanów” i “kałuży” – ludzi lojalnych i niezaangażowanych w relację
- Lista “trolli” i “pożeraczy energii”
- Mapa otoczenia
- Kluczowe grupy odbiorców
Narzędzia:
- Nowa strategia marki – wybór hasztagów do pozycjonowania
- Docelowy benchmark – klucz do pamięci i spójności
- Zdefiniowanie oferty wartości dla kluczowych odbiorców
Narzędzia:
- Kwestionariusz “Jesteś marką”
- Zintegrowana komunikacji marki – wprowadzenie do pracy samodzielnej
- Checklista – spójność!
Narzędzia:
- Kanwa – Jesteś marką.
- Strategia marki na jednej kartce.
- Checklista – narzędzia i zasoby niezbędne w budowaniu marki silnej zaufaniem
- Nagranie video – Pitch “Jesteś marką (post-test) – przesłanie obu plus zrobienie całego cyklu – warunkiem otrzymania certyfikatu Jesteś Marką