REMANENT – audyt i indywidualna strategia rozwoju marki osobistej

Temat budowania marki osobistej wydaje się już większości menedżerów, przedsiębiorców czy liderów dobrze znany. Nasze podejście kładzie nacisk na zestrojenie wartości, talentów, aspiracji i celów zawodowych w ten sposób, by stanowiły one solidną, spójną i budzącą zaufanie konstrukcję. Nie jest to więc kurs budowania wizerunku, ale zaproszenie do autorefleksji i spojrzenia na siebie oczami innych, ogarnięcia pomysłu na siebie i „wzięcia się za siebie”, również w takich obszarach jak zdrowie, relacje, satysfakcja z życia, kariera i sukces zawodowy.

Dla kogo przeznaczone?

Menedżerowie, liderzy i przedsiębiorcy, mężczyźni pracujący nie tylko na biznesowy sukces i szacunek, ale też własne poczucie sensu i spełnienia

Dlaczego warto?

  • Przegląd kluczowych aspektów rozwoju i kariery
  • Czas na uważną analizę możliwości i dokonań, planowanie strategii i konkretnych działań
  • Życzliwa dyskusja i wsparcie w męskim gronie
  • Nieformalny networking i wieczorny afterek dla zainteresowanych

Program

  • Określenie celów indywidualnych i sytuacji wyjściowej
  • Jaki jestem. Wartości, aspiracje, talenty i cele
  • Moja sieć kontaktów i grupy docelowe. Jak mnie widzą
  • Mój SWOT i strategia na rozwój
  • Indywidualna kanwa 6C marki osobistej
  • Networking i wsparcie grupy do osobistych celów

Prowadzący:
Marek Parzydło

 

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami i zespołami ludzkimi, związany przez wiele lat z branżą badań, nowych technologii, mediów i konsultingu. Karierę korporacyjną zakończył członek zarządu operacyjnego w centrali międzynarodowej firmy mediowej i CEO odpowiedzialny za jej spółki w Polsce. Od 2015 związany z Personal Brand Institute, od 2018 Executive Partner w Younicorn. Strateg i doradca wspierający zarządzających w obszarze badań, strategii i rozwoju przywództwa i zaangażowania. Prowadzi indywidualne procesy mentoringowe, coachingowe i kieruje projektami doradczymi. W swojej praktyce stosuje m.in. metodologię Gallup Institute i narzędzie StrengthsFinder.

22.11.2019

14.00 – 19.30

grupa do 12 osób

Warszawa

1.200 PLN+VAT
(1.473 PLN brutto)