O nas
Dlaczego jesteśmy Younicorn?
- Unikatowe programy oparte na własnych badaniach, publikacjach i książkach – “Jesteś Marką” i “Zespół wygrany czy przegrany”
- Unikalne autorskie narzędzia oparte na modelu kanwy. Konkret na jednej planszy zamiast handoutów.
- Unikatowe własne doświadczenia w zarządzaniu ludźmi w organizacjach. Minimum teorii – maksimum praktyki i zdrowego rozsądku.
- Unikatowa współpraca z międzynarodowymi, renomowanymi Partnerami takimi jak Gallup Institute, Richard Barrett Values Center, International Coaching Community.
- Unikatowa lista ponad 100 prestiżowych klientów, obejmująca w największe instytucje finansowe, firmy technologiczne, retail, FMCG, farmację, automotive, logistykę, media i inne branże.
- Unikatowe inicjatywy takie jak HR Influencers – platforma liderów branży zarządzania ludźmi; Polskie Stowarzyszenie Mentoringu; autorskie programy na studiach MBA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Co nas łączy – nasze wartości
Uważność na potrzeby
Zaangażowanie
Długoterminowe rezultaty
Otwarta komunikacja
Odwaga i innowacyjność
Etyka i profesjonalizm
Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.
Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.
Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.
Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.
Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.
Skutecznie rozwijamy ludzi, zespoły i organizacje, Wspieramy realizację celów biznesowych w warunkach zmiany i niepewności. Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami ze wszystkich branż, przede wszystkim z zarządami, liderami HR i liderami zespołów. Wierzymy, że autentyczny, spójny, angażujący lider jest podstawą odpornej na kryzysy organizacji.
Nasza historia
10.2012
Personal Brand
Institute
Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.
05.2015
Jesteś Marką
Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.
06.2015
Spółka z o.o.
Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.
01.2016
HR Influencers
Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.
10.2018
Younicorn
Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.
06.2020
Brain Embassy
Robimy kolejny krok w rozwoju i upgrade naszego biura. Przenosimy się do kreatywnej przestrzeni Brain Embassy na Ochocie (Al. Jerozolilmskie 181B), gdzie planujemy większość naszych eventów i warsztatów. Zapraszamy na kawę!
Co nas łączy – nasze wartości
Uważność na potrzeby
Szanujemy ludzi i wiemy, że relacje wymagają uważności, będącej prawdziwym darem w czasach VUCA. Nie chcemy oportunistycznie łapać zleceń. Potrzebujemy rozumieć kontekst klienta, historię, powód i cele, żeby znaleźć dobre rozwiązanie i rzeczywiście pomóc.
Zaangażowanie
Biznes to relacje, a relacje to ludzie. Wynik w Excelu zależy od jakości relacji międzyludzkich. Oferujemy wysokie zaangażowanie, oczekując go od klientów, bo to pozwala osiągnąć wysoki ROI. Zależy nam na współodpowiedzialności i uczciwości, ponieważ doświadczenie nauczyło nas, żeby nie rozwijać ludzi i firm na siłę.
Długoterminowe rezultaty
Interesuje nas działanie z sensem. Odpowiedzialnie budujemy wartość biznesu własnego i klientów. Nie obiecujemy sztuczek, trików i prostych recept. Cenimy sobie uczciwość, wierzymy w dobrą pracę i systematyczny rozwój – pracując na efekt „wow” w dłuższej perspektywie biznesowej.
Otwarta komunikacja
Jako praktycy biznesu mamy dobrze działające detektory “ściemy” i niespójności. Potrzebujemy uczciwie rozmawiać o diagnozie, i sięgając do prawdziwych przyczyn, szukać rzetelnych rozwiązań, a nie kierować się rutyną, kalką czy pobożnymi życzeniami.
Odwaga i innowacyjność
Lubimy łamać schematy, unikając rytualnych tańców, korpopląsów i modnych słów. Jesteśmy skłonni kwestionować rozwiązania klienta, oddzielając to co fasadowe od tego, co prawdziwe. Podejmujemy kolejne wyzwania rozwojowe – każdy z nas jest równocześnie konsultantem, liderem, medium, nadawcą, publicystą i mentorem.
Etyka i profesjonalizm
Skutecznie rozwijamy ludzi, zespoły i organizacje, Wspieramy realizację celów biznesowych w warunkach zmiany i niepewności. Współpracujemy z najbardziej wymagającymi klientami ze wszystkich branż, przede wszystkim z zarządami, liderami HR i liderami zespołów. Wierzymy, że autentyczny, spójny, angażujący lider jest podstawą odpornej na kryzysy organizacji.
Nasza historia
10.2012
Personal Brand
Institute
Joanna Malinowska-Parzydło zamyka za sobą drzwi korporacji i jako prekursorka idei zarządzania kapitałem reputacji w oparciu o silną markę osobistą rozpoczyna własną praktykę doradczą pod marką Personal Brand Institute.
05.2015
Jesteś Marką
Premiera książki Joanny pt. „Jesteś Marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Od 10.2013 istnieje już blog pod takim samym tytułem, zaś w 10.2016 odbywa się pierwsza konferencja pt. „Jesteś Marką. Scena Liderów”.
06.2015
Spółka z o.o.
Powstaje spółka z o.o. pod nazwą Personal Brand Institute, w której obok Joanny udziały obejmuje Marek Parzydło, zakończywszy uprzednio swoją karierę korporacyjną. Firma otwiera siedzibę w centrum Warszawy na Wierzbowej 9/11.
01.2016
HR Influencers
Startuje oficjalnie think tank HR Influencers, zainicjowany przez Joannę projekt integrujący najbardziej wpływowych liderów polskiej branży HR i branży zarządzania.
10.2018
Younicorn
Personal Brand Institute przeobraża się w Younicorn, strategiczny butik doradczy, w którym jako Executive Partners doradzają wspólnie Joanna i Marek Parzydło.
06.2020
Brain Embassy
Robimy kolejny krok w rozwoju i upgrade naszego biura. Przenosimy się do kreatywnej przestrzeni Brain Embassy na Ochocie (Al. Jerozolilmskie 181B), gdzie planujemy większość naszych eventów i warsztatów. Zapraszamy na kawę!