Unikatowe firmy

Angażujący liderzy

Strategiczny butik doradczy:

> strategia > doradztwo > know-how globalnych graczy > zwinna struktura > rozwiązania szyte na miarę > oferta wysokiego ROI

Nasze projekty:

3

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Nasze projekty:

Portfolio usług

Grupa docelowa

Zarządzający

Menedżerowie

Zespoły

(HR, IT, Marketing, Sprzedaż, Finanse, Prawny, Operacje)

Talenty i specjaliści

Liderki i ekspertki

Obszar działania

Przywództwo

Skuteczność zarządzania

Integracja zespołów, relacje z klientami wew. i zew.

Rozwój kluczowych kompetencji zawodowych

Rozwój osobisty, ścieżka kobiecego przywództwa

Cel

Rozwój organizacji, budowanie zaangażowania
i marki przywództwa

Rozwój kompetencji
i skuteczności menedżerskiej

Rozwój potencjału zespołów, budowanie kultury zaangażowania

Wzrost efektywności i zwrot z inwestycji w rozwój pracowników

Wykorzystanie potencjału płynącego z różnorodności

Projekty doradcze

Q12 Badanie zaangażowania

Doradztwo, benchmarki i badanie zaangażowania według metodologii i globalnych danych Instytutu Gallupa
Poproś o ofertę (P_BoardQ12)

Projektowanie strategii People & Culture

Audyt i projektowanie KPIs w obszarze Human Relations – skuteczne strategie zarządzania ludźmi i potencjałem pracowników.

Poproś o ofertę (P_BoardPersonal)

Values@Work - Zarządzanie Przez Wartości

Zarządzanie przez wartości. Proces budowania kultury organizacyjnej i stylu zarządzania opartych na wartościach.

Poproś o ofertę (P_BoardValues)

Wygrany zespół 4.0 - w co "grają" Twoi ludzie w pracy

Assessment i warsztaty, których celem jest przeprowadzenie zespołu na “jasną stronę zarządzania”.

Poproś o ofertę (P_TeamSpirit)

Mentoring@Work - program mentoringowy w firmie

Zaprojektowanie i wdrożenie programu mentoringowego w firmie. Projektowanie i koordynacja programów cross-mentoringowych z udziałem kilku firm.

Poproś o ofertę (P_ProMentor)

WomenNet@Work - diversity i kobiecy network w firmie

Projektowanie, re-design i wdrażanie strategii firmowych kobiecych networków w sposób budujący ich biznesową wartość.

Poproś o ofertę (P_FeminNetwork)

Biegnące z wilkami - liderki w biznesie

Program wdrożenia silnej marki kobiecego przywództwa oraz skutecznej komunikacji i wpływu w twardym biznesie.

Poproś o ofertę (W_FeminBrand)

Warsztaty zamknięte (in-company)

New Leader Integration

Wdrożenie i prezentacja nowego CXO – warsztat z zespołem raportujących menedżerów, prezentujący nowego lidera, jego strategię, wartości oraz korzyści płynące ze współpracy. 

Poproś o ofertę (W_BoardNew)

Strengths-Based Leadership

Assessment i warsztat przywództwa opartego na mocnych stronach (na bazie metodologii Gallupa).

Poproś o ofertę (W_MgmtStrenghts)

Marka lidera, czyli komunikacja menedżerska budująca zaufanie

Warsztat budowy silnej marki firmowych liderów i dobrej reputacji, wspierających markę pracodawcy.

Poproś o ofertę (W_MgmtBrand)

Lider - Mentorem

Warsztaty dla liderów biznesu przygotowujących się do pełnienia roli mentora w profesjonalny sposób.

Poproś o ofertę (W_MgmtMentor)

Warsztat talentów w zespole

Diagnoza oraz projektowanie komunikacji i pracy zespołu w oparciu o indywidualne mocne strony (na bazie metodologii Gallupa).

Poproś o ofertę (W_TeamStrengths)

Coaching zespołu

Wypracowanie zasad komunikacji i współpracy oraz określenie postaw wspierających pożądane firmowe/ zespołowe wartości i realizację celów.

Poproś o ofertę (W_TeamCoach)

Mind&Body Triathlon - warsztaty dla zespołu

Od teoretyzowania do dobrych nawyków biznesowych i życiowych. Warsztaty skoncentrowane na technikach zarządzania emocjami, ciałem i umysłem na poziomie indywidualnym i zespołowym.

Poproś o ofertę (W_TeamM&B)

Skuteczna komunikacja i biznesowy wpływ

Warsztaty umiejętności społecznych podnoszących skuteczność w biznesie dla Talentów, HiPos i uczestników programów sukcesji.

Poproś o ofertę (W_ProComm)

Od High Potential do High Flyera - up-grade firmowego programu Talentów

Warsztaty rozwojowe dla uczestników programów Talentowych. Skoncentrowanie uwagi na własnej odpowiedzialności za osobisty rozwój w organizacji.

Poproś o ofertę (W_ProHighFly)

Szkolenia i warsztaty otwarte

Lider – Profesjonalnym mentorem
Przywództwo oparte na mocnych stronach
Wygrany zespół 4.0
Mocne strony Gallupa dla HR
Stopklatka #1

Programy indywidualne

Brand Your Name

Autorskie know how i narzędzia do opracowania indywidualnej strategii marki lidera oraz jej komunikacja w biznesie i na rynku pracy. 

Poproś o ofertę (I_BoardBrand)

Executive coaching

Coachingowe procesy nastawione na realizację indywidualnych celów biznesowych i rozwojowych.

Poproś o ofertę (I_MgmtCoaching)

Coaching mocnych stron

Diagnoza i indywidualna praca na rozwojem osobistych talentów i mocnych stron.

Poproś o ofertę (I_ProStrengths)

Mentoring kobiecego przywództwa

Liderki rozwijają liderki.

Poproś o ofertę (I_FeminMentor)

Wystąpienia inspirujące

Od lidera do influencera

W świecie pozbawionym autorytetów, bycie autorytetem- influencerem to obowiązek a nie przywilej. Co wyróżnia świadomych i autentycznych liderów premium w bylejakim świecie? Dlaczego warto budować reputację na dobroczynieniu, zaufaniu, wybranych wartościach i zadbanym wnętrzu zamiast lansu, PRowania i marketingowych sztuczek.

Poproś o ofertę (S_JMP)

Marka lidera silna zaufaniem

O zarządzaniu karierą na linii życia, reputacji i budowaniu marki osobistej. O tym, że budowanie silnej marki to kompetencja, którą każdy świadomy i profesjonalny lider powinien rozwijać, żeby się nie dać szybko wykluczyć z rynku pracy.

Poproś o ofertę (S_JMP)

Nie kupisz benefitami zaangażowania pracowników

Największym wyzwaniem w dobie Customer Experience (CX) jest zaangażowanie pracowników (EX). O tym dlaczego największym benefitem jest profesjonalny lider i o sile motywacji wewnętrznej, której nie można kupić.

Poproś o ofertę (S_JMP)

Rozwój w Twoich rękach

Nie kupuj mapy własnego rozwoju od nieznajomego. Prawdziwy profesjonalista czuje się odpowiedzialny za własny rozwój, korzysta aktywnie z oferty pracodawcy i wie, że wybawca nie przybędzie. Wystąpienie dla specjalistów, uczestników programów HiPo/ HiPro/Talentów.

Poproś o ofertę (S_JMP)

Sukces to efekt, nie marzenie

Ludzie sukcesu dbają o poczucie własnej wartości, są odpowiedzialni za własne decyzje, które ich wspierają oraz wiedzą, że dialog wewnętrzny kształtuje nasz charakter. Porozmawiajmy o 10 nawykach odróżniających przeciętną Xsińską od liderki własnego życia, która życzliwie dla siebie projektuje osobisty sukces.

Poproś o ofertę (S_JMP)

Kalendarz wydarzeń otwartych

do wyboru 27.05 lub 03.06 2020
godz. 16-18

1. Marka osobista – najlepsza inwestycja, nie tylko w kryzysie

  • Silna marka osobista, kapitał reputacji, zaufanie, wizerunek – uporządkowanie pojęć
  • Analiza 360 – audyt skojarzeń
  • Sposób korzystania z własnego wpływu na innych – co oni o tym powiedzą.
  • Opinia o Tobie – do czego ludzie Cię porównają.
  • Spójność osobista – co to jest i ile jej masz.
  • Czego chcesz i potrzebujesz? Twoja unikatowa historia.

Narzędzia:

  • Autodiagnoza – zasoby osobiste – elementy marki
  • Personal Brand Audit
  • Kluczowe elementy strategii Twojej marki
  • Nagranie video (pre-test)

10.06.2020
godz. 16-18

2. Faktor X – pomysł, jak nie zniknąć w tłumie

  • Tożsamość człowieka a tożsamość marki
  • Marka – efekt komunikacji do celu – strategia/ pomysł na siebie
  • Kim jestem dla siebie – budowanie poczucia własnej wartości i wpływanie na własny charakter
  • Mój Factor X – unikatowa cecha wyróżniająca z tłumu
  • Autorytet i wiarygodność- Twoje osobiste źródła zwiększające siłę relacji

Narzędzia:

  • Personal SWOT
  • Mapa mentalna – osobiste talenty
  • Test – potencjał Twojej marki

17.06.2020
godz. 16-18

3. Budowanie vs rujnowanie zaufania – siła marki osobistej

  • Zaprojektowanie, kto i co powinien o Tobie myśleć od dziś
  • Audyt ważnych relacji – pomiar kapitału zaufania
  • Skuteczne sposoby budowania/ rujnowania zaufania w relacjach – zdefiniowanie osobistych celów dot. wybranych relacji
  • Zdefiniowanie życiowej misji i strategicznego celu życia/kariery
  • Dowody, ze zasługujesz na zaufanie
  • Zaprojektowanie Personal Statement – cel marki

Narzędzia:

  • Audyt relacji – przegląd “oceanów” i “kałuży” – ludzi lojalnych i niezaangażowanych w relację
  • Lista “trolli” i “pożeraczy energii”
  • Mapa otoczenia
  • Kluczowe grupy odbiorców

24.06.2020
godz. 16-18

4. #JestemMarką, czyli człowiek wart uwagi i współpracy

  • Pozycjonowanie marki wokół wartości, talentów, pasji i emocji
  • Zdefiniowanie kamieni milowych w budowaniu marki
  • Plan działań wdrożeniowych – na linii czasu
  • Lista powodów, by mieć silną markę
  • Kontrakt ze sobą dot. zbudowania marki (nagrody i kary)
  • Lista potencjalnych zysków i strat
  • Zarojektowanie Brand Mantra

Narzędzia:

  • Nowa strategia marki – wybór hasztagów do pozycjonowania
  • Docelowy benchmark – klucz do pamięci i spójności
  • Zdefiniowanie oferty wartości dla kluczowych odbiorców

01.07.2020
godz. 16-18

5. Spełniona obietnica marki – jaki komunikat wysyłasz światu

  • Marka osobista – efekt komunikacji człowieka z człowiekiem – online i offline
  • Czym jest experience management – zarządzanie doświadczeniami i jak wpływa na markę
  • Lista rzeczy skutecznie budujących i rujnujących spójność i wiarygodność w komunikacji online i offline
  • Od strategii do profilowego zdjęcia- nie odwrotnie!
  • Klucze i skróty przydatne w budowaniu silnej marki

Narzędzia:

  • Kwestionariusz “Jesteś marką”
  • Zintegrowana komunikacji marki – wprowadzenie do pracy samodzielnej
  • Checklista – spójność!

08.07.2020
godz. 16-18

6. Marka osobista – inwestycja w bezpieczeństwo i trwały sukces

  • Omówienie kanwy Jesteś Marką – do samodzielnej pracy -strategia marki na jednej kartce.
  • Wskaźniki efektywności w budowaniu marki.
  • Mierniki najważniejszych celów.
  • Lista Dos and Don’ts – w budowaniu marki
  • Zasady dobrego pitchingu zawodowego – rozmowy o awansie, pracy, pozyskaniu serca klienta

Narzędzia:

  • Kanwa – Jesteś marką.
  • Strategia marki na jednej kartce.
  • Checklista – narzędzia i zasoby niezbędne w budowaniu marki silnej zaufaniem
  • Nagranie video – Pitch “Jesteś marką (post-test) – przesłanie obu plus zrobienie całego cyklu – warunkiem otrzymania certyfikatu Jesteś Marką

do wyboru 27.05 lub 03.06 2020
godz. 16-18

10.06.2020
godz. 16-18

17.06.2020
godz. 16-18

24.06.2020
godz. 16-18

01.07.2020
godz. 16-18

08.07.2020
godz. 16-18

1. Marka osobista – najlepsza inwestycja, nie tylko w kryzysie

  • Silna marka osobista, kapitał reputacji, zaufanie, wizerunek – uporządkowanie pojęć
  • Analiza 360 – audyt skojarzeń
  • Sposób korzystania z własnego wpływu na innych – co oni o tym powiedzą.
  • Opinia o Tobie – do czego ludzie Cię porównają.
  • Spójność osobista – co to jest i ile jej masz.
  • Czego chcesz i potrzebujesz? Twoja unikatowa historia.

2. Faktor X – pomysł, jak nie zniknąć w tłumie

  • Tożsamość człowieka a tożsamość marki
  • Marka – efekt komunikacji do celu – strategia/ pomysł na siebie
  • Kim jestem dla siebie – budowanie poczucia własnej wartości i wpływanie na własny charakter
  • Mój Factor X – unikatowa cecha wyróżniająca z tłumu
  • Autorytet i wiarygodność- Twoje osobiste źródła zwiększające siłę relacji

3. Budowanie vs rujnowanie zaufania – siła marki osobistej

  • Zaprojektowanie, kto i co powinien o Tobie myśleć od dziś
  • Audyt ważnych relacji – pomiar kapitału zaufania
  • Skuteczne sposoby budowania/ rujnowania zaufania w relacjach – zdefiniowanie osobistych celów dot. wybranych relacji
  • Zdefiniowanie życiowej misji i strategicznego celu życia/kariery
  • Dowody, ze zasługujesz na zaufanie
  • Zaprojektowanie Personal Statement – cel marki

4. #JestemMarką, czyli człowiek wart uwagi i współpracy

  • Pozycjonowanie marki wokół wartości, talentów, pasji i emocji
  • Zdefiniowanie kamieni milowych w budowaniu marki
  • Plan działań wdrożeniowych – na linii czasu
  • Lista powodów, by mieć silną markę
  • Kontrakt ze sobą dot. zbudowania marki (nagrody i kary)
  • Lista potencjalnych zysków i strat
  • Zarojektowanie Brand Mantra

5. Spełniona obietnica marki – jaki komunikat wysyłasz światu

  • Marka osobista – efekt komunikacji człowieka z człowiekiem – online i offline
  • Czym jest experience management – zarządzanie doświadczeniami i jak wpływa na markę
  • Lista rzeczy skutecznie budujących i rujnujących spójność i wiarygodność w komunikacji online i offline
  • Od strategii do profilowego zdjęcia- nie odwrotnie!
  • Klucze i skróty przydatne w budowaniu silnej marki

6. Marka osobista – inwestycja w bezpieczeństwo i trwały sukces

  • Omówienie kanwy Jesteś Marką – do samodzielnej pracy -strategia marki na jednej kartce.
  • Wskaźniki efektywności w budowaniu marki.
  • Mierniki najważniejszych celów.
  • Lista Dos and Don’ts – w budowaniu marki
  • Zasady dobrego pitchingu zawodowego – rozmowy o awansie, pracy, pozyskaniu serca klienta

Narzędzia:

  • Autodiagnoza – zasoby osobiste – elementy marki
  • Personal Brand Audit
  • Kluczowe elementy strategii Twojej marki
  • Nagranie video (pre-test)

Narzędzia:

  • Personal SWOT
  • Mapa mentalna – osobiste talenty
  • Test – potencjał Twojej marki

Narzędzia:

  • Audyt relacji – przegląd “oceanów” i “kałuży” – ludzi lojalnych i niezaangażowanych w relację
  • Lista “trolli” i “pożeraczy energii”
  • Mapa otoczenia
  • Kluczowe grupy odbiorców

Narzędzia:

  • Nowa strategia marki – wybór hasztagów do pozycjonowania
  • Docelowy benchmark – klucz do pamięci i spójności
  • Zdefiniowanie oferty wartości dla kluczowych odbiorców

Narzędzia:

  • Kwestionariusz “Jesteś marką”
  • Zintegrowana komunikacji marki – wprowadzenie do pracy samodzielnej
  • Checklista – spójność!

Narzędzia:

  • Kanwa – Jesteś marką.
  • Strategia marki na jednej kartce.
  • Checklista – narzędzia i zasoby niezbędne w budowaniu marki silnej zaufaniem
  • Nagranie video – Pitch “Jesteś marką (post-test) – przesłanie obu plus zrobienie całego cyklu – warunkiem otrzymania certyfikatu Jesteś Marką

Partnerzy

Joanna Malinowska-Parzydło

Doświadczony praktyk biznesu. Executive Partner w butiku doradczym Younicorn (do grudnia 2018 Personal Brand Institute). Wspiera liderów w zarządzaniu kapitałem zaufania i zaangażowania, budowaniu strategii komunikacji, kultur firm wokół wartości i marki (kobiecego)przywództwa. Architekt marki zarządów, zespołów oraz programów mentoringowych. Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś Marką”. Autorka bestsellera „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Pomysłodawca think tanku HR Influencers. Wykładowca MBA

Marek Parzydło

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu organizacjami i zespołami, związany przez wiele lat z branżą badań, nowych technologii, mediów i konsultingu, odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia m.in. w Grupie Onet, Grupie TVN i Grupie Agora. Karierę korporacyjną zakończył jako CEO Goldbach Poland, lidera reklamy internetowej w Polsce i członek międzynarodowego zarządu operacyjnego Goldbach Group w Zurichu. Od 2015 związany z Personal Brand Institute, od 2018 Executive Partner w Younicorn. Strateg i doradca wspierający zarządzających w obszarze badań, strategii i rozwoju przywództwa i zaangażowania. Prowadzi indywidualne procesy mentoringowe, coachingowe i kieruje projektami doradczymi. Współpracuje z uczelniami i NGO.

Zaufali nam

Skontaktuj się

8 + 6 =